3k30′s Weblog











{ژانویه 26, 2008}   هوسی کردن پسر

دخترا اینو بدونین که هوسی کردن یه پسر از آب خوردن راحتتره، همون طوری که کردن یه دختر برای پسرها راحته

کافیه فقط شروع کنی پشت تلفن، پشت چت، … فقط فقط از عالیجناب تعریف کنی اونجوری که واقعا برات لذت بخش هست و واقعا حال می کنی باهاش انرژی می گیری.

با تمام وجودت از اون چیزی که خوشت می اد تعریف کن با تمام وجودت از کاری که دفعه ی قبل 3ک3 باهات انجام داده با همون صدای نازی که داری براش تعریف کن یا بنویس براش اونوقت هستش که در عرض کوتاه ترین زمان انقدر که جفتتون کیف کردین که فقط تمام می کنین زودتر صحبتتون رو تا بپرین توی بغل همدیگه

چرا چون که به قول من هم دختر هم پسر شق می کنن خوب خدا نکنه که دختر شق کنه اونوقته که پسر اگه مواظب دختر نباشه دختره بداخلاق می شه و حالا بیا و درستش کن…

1- لاله ی گوش

2- گردن

3- نوک سینه ها

4- زیربغل

5- کمر

6- پهلوها

7- ناف

8- انگشتان پا

9- زائده ی کوچکی که در حالت دمر در زیر باسن شکل می گیرد

و

و

و

و

10- پرنسس

حساسترین نقطه های بدن یک دختر هستند… فقط هم زبان می تونه این حسها رو ایجاد کنه و نه چیز دیگه ای



یک دوست says:

سلام.
اتفاقا میخواستم نقطه های حساس یک دختر رو بپرسم که خودت گفتی. مرسی.



رضا says:

سلام
من هم سکس می خوام با دختر با پسر هرکی که عالی و فانتزی باشه
mahnajm@yahoo.com



سیاوش says:

من اگر با همه این نقاط حساس باز کنی

کیرم میشه یک متر بعد عقب و جلو دختره میشه یکی
بعد به جرم قتل میرم زندان
خوب شد که بقیه را نقطه چین گذاشتی

سیاوش



هستی says:

سلام عزیزم. مرسییییییییییی که کمک کردین. خیلی ممنون که ب هاین زودی جوابه منو دادین. بابا زود به زود آپ کنید وگرنه ما میمیریم از دلتنگی.دوستتون دارم .بوس .تا بعد



میلاد says:

سلام..ما اگه دنبال یکی مثه شما بگردیم باید چی کار کنیم؟
منتظر جوابت هستم…



ye doost says:

ميدوني چيه. اين چيزايي كه نوشتي احتمالا از كتابي جايي مينويسي كه همش ايده ال هست. فكر نميكنم دختري باشه كه اينقدر مهارت داشته باشه و مهمتر از اون بتونه مشكلات زيادي كه داره مثل بكارت و نداشتن جا و …اينا رو اينقد با حوصله حل بكنه …دخترايي كه من ديدم حوصله يك از هزاري كه تو اينجا گفتي رو ندارن ، همه موضوعايي كه من هميشه فكر ميكردم كاش طرف مقابل اين ها رو ميدونست تو نوشتي… در هر صورت به دوس پسرت تبريك ميگم.



ARTA says:

خیلی جالبه و هرکسی رو به فکر فرو می بره و …



زهره says:

من در به در دنبال یه کیر خوشگل و ناز میگردم



یه پسر تنها says:

من 25سالمه و دنبال یه دختر ناز و مامانی هستم
mehdix123@yahoo.com
دختر خانوما منتظرم…..



شایان says:

نه خوبه اما اگه با این خاطرات حال میکنی پس gf من که سر کلاس 40 نفره برام ساک میزد باید چی بگه.



سکسول says:

تازه یه سایت زدم به نام سکسول
هنوز چیزی ندارم لطفا روی سکسول کلیک کنید تا به سایت من برید و ما رو هم از مطالب سکسولی خود بهر مند کنید
ورود برای عموم آزاد است
http://www.seksol.blogfa.com



امين says:

من امين مهندس مكانيك 25 ساله و خوشگل دنبال يه دختر خوشگل برا ي دوستي و اهل حال از تهران هستم ، منتظرم و خيلي خوشحال ميشم



امين says:

من امين مهندس مكانيك 25 ساله و خوشگل دنبال يه دختر خوشگل برا ي دوستي و اهل حال از تهران هستم ، منتظرم و خيلي خوشحال ميشم
skyamin@yahoo.com



صحرا says:

زهره جون اتفاقاً منم پی دختری میگردم که اوج هوسش تا سیاره زهره رسیده باشه .
در ضمن تضمین می کنم نازو خوشگل و خوشدستِ…
sahra2008_ixi@yahoo.com



پاسخی بگذارید

et cetera
دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

